JAVNI POZIV
za odabir ponuđača za apsolventsko fotografisanje studenata Univerziteta u Tuzli
I
Pozivaju se sva zainteresovana pravna lica da dostave ponude za fotografisanje studenata apsolvenata Univerziteta u Tuzli za akademsku 2021/2022. godinu.
II
(1) Pravo učešća imaju pravna lica registrirana u BiH, ukoliko ispunjavaju zakonom predviđene uslove, i ukoliko u roku utvrđenom u javnom pozivu dostave ponudu.
(2) Ponuda za pravno lice sadrži:
- predmet usluge sa ponuđenom cijenom sa i bez PDV-a,
- izjavu o prihvatanju uslova plaćanja,
- naziv firme ponuđača sa sjedištem, ovjerenu kopiju rješenja o registraciji, ID i PDV broj – ako je firma PDV obveznik, prezime i ime direktora i njegov potpis,
- Izradu velikog panoa (minimalna dimenzija jedne fotografije na panou 6×9,5 cm)
- Izrada malog panoa (A4 format, 1 komad za svakog studenta korisnika usluge)
- Izrada i broj individualnih slika (format za dokumente)
- Izrada i broj individualnih slika (format 9×13 cm)
(3) Ako se radi o dva ili više pravnih lica dostavlja se pravno valjan dokaz o zajedničkom zastupanju. Ako učesnik javnog nadmetanja nastupa kao punomoćnik, punomoć se dostavlja u formi notarski ovjerene isprave.
(4) Svi pripadajući porezi, kao i drugi eventualni troškovi u vezi sa realizacijom, padaju na teret ponuđača.
III
(1) Komisija za izbor ponuđača za fotografisanje studenata imenovana od strane Predsjedništva Studentskog parlamenta zadržava pravo odabira najboljeg ponuđača.
(2) Sa ponuđačem čija je ponuda utvrđena kao najbolja zaključit će se Ugovor o realizaciji projekta, uz obavezno prethodno odobrenje Univerziteta u Tuzli.
(3) Ponuđač je dužan ispoštovati cijenu usluge navedenu u ponudi, te istu direktno naplatiti od korisnika usluge/studenata, bez pravno-finansijskog uplitanja Studentskog parlamenta i Univerziteta u Tuzli.
(4) Komisija za izbor ponuđača za apsolventsko fotografisanje imenovana od strane Predsjedništva Studentskog parlamenta zadužuje se da sa izabranim predstavnicima studenata završnih godina svih fakulteta UNTZ, u skladu sa potrebom, obezbijedi prostor za izvršavanje navedene usluge.
IV
(1) Korisnik usluge dužan je na licu mjesta izvršiti plaćanje za navedenu uslugu.
(2) Ukoliko korisnik usluge ne izvrši plaćanje u predviđenom roku, smatrat će se da je odustao od navedene usluge.
(3) Ponuđač usluge obavezan je dostaviti izrađen apsolventski pano sa svim ostalim popratnim materijalima iz člana 2. stav (2) ovog poziva, najkasnije tri sedmice od dana fotografisanja za određeni fakultet.
(4) U slučaju da se ne izvrši izbor ponuđača, Komisija zadržava pravo da zapisnikom proglasi javni poziv nevažećim i zadržava pravo na direktan odabir ponuđača.
V
(1) Ponuda se podnosi na e-mail sput.sluzbe@gmail.com ili na adresu SPUT-a (Ulica Muhameda Hevaija Uskufija br. 7) u zatvorenoj koverti, sa naznakom u naslovu pošte „Ponuda za apsolventsko fotografisanje – n/r Komisija za izbor ponuđača“, a potrebnu dokumentaciju dostaviti u prilogu pošte.
(2) Rok za dostavljanje ponuda je 17.01.2022. godine do 12:00 sati.
(3) Ponude koje su nepotpune i ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka neće biti uzete u razmatranje.
Tuzla, 10.01.2022. godine
Studentski parlament Univerziteta u Tuzli